Telefoon: 0570 611659 / Fax: 0570 610458 / Email: info@wkscootercentre.nl / www.facebook.com/wkscootercentre

Cart

Online bestellen

Online bestellen

Snel en eenvoudig bij ons geregeld!

 

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag! Mocht u het antwoord op uw vraag niet vinden in de uitgebreide bestelinformatie hieronder, belt u ons dan tijdens onze openingstijden. Het telefoonnummer is 0570- 611 659.

 

Bestellen

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. U plaatst uw gewenste artikel in het winkelmandje door op de knop In Winkelmand te klikken. Daarna kunt u verder met shoppen en zodra u klaar bent, gaat u naar uw winkelmand om de bestelling af te ronden. Uw winkelmand vindt u in de rechterbovenhoek van de webpagina. Wanneer u met uw muis op de winkelmand staat, rolt de mand zich naar beneden uit en kunt u klikken op de knop Afrekenen.

 

Betalen

U komt nu in het betaalscherm. Links vult u uw gegevens in, kunt u eventueel kiezen voor een ander verzendadres en heeft u de mogelijkheid aanvullende notities aan uw bestelling mee te geven. 

Rechts vindt u het overzicht van uw order. U kunt hier controleren of alle gewenste producten in het orderoverzicht staan vermeld. Klopt alles? Dan kunt u doorgaan met afrekenen. Als Bovag lid werken wij volgens de Bovag Algemene Voorwaarden Gemotoriseerde Tweewielers. Klik hier om de voorwaarden te lezen. Ook in het afrekenveld vindt u nogmaals de mogelijkheid om deze voorwaarden door te nemen.

 

Bezorgen of afhalen?

Allereerst kiest u de verzendmethode. U kunt uw bestelling gratis ophalen in onze winkel of u kiest voor het gemak van thuisbezorgen. Afhankelijk van het product dat u kiest zijn hieraan kosten verbonden. 

 

Bezorgen scooter

Wij bezorgen uw scooter zelf bij u thuis. Bij de aflevering worden met u alle papieren doorgenomen en u krijgt een uitgebreide gebruikersuitleg. Zo zijn wij beiden ervan verzekerd dat u de scooter ontvangt zoals u graag wilt en bent u goed geïnformeerd over het gebruik en onderhoud van uw voertuig!

Voor de bezorging van een scooter rekenen wij € 75,00.

 

Verzenden onderdelen en accessoires

Onderdelen en accessoires worden bezorgd door GLS. Zodra wij het pakket hebben overgedragen aan GLS, ontvangt u van ons bericht. Voor onderdelen hanteren wij €7,25 verzendkosten.

 

Bedenktijd/ herroepingsrecht

Wij hanteren voor uw online aankoop de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, uw herroepingsrecht. De bedenktijd gaat in op de dag nadat u het product fysiek hebt ontvangen. Wanneer u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht vragen wij u om ons dit schriftelijk te melden. Dat kan per e-mail of per post. Zorgt u er wel voor dat wij uw melding binnen 14 dagen na de ontvangst van uw product door ons is ontvangen. Wij adviseren u daarom de melding per e-mail aan ons te sturen. Het e-mailadres is info@wkscootercentre.nl.

Welke gegevens stuurt u ons in uw herroepingsmail?

  • Naam
  • Adres
  • Ordernummer
  • Datum van bestelling van het product
  • Datum van ontvangst van het product
  • De gegevens van het product dat u aan ons wilt retour sturen

Nadat u uw herroepingsmail hebt verzonden, heeft u 14 dagen de tijd om het product aan ons retour te sturen. Pas zodra het product door ons is terug is ontvangen, betalen wij u het aankoopbedrag en de bezorgkosten terug. Wij betalen u het bedrag terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u uw bestelling heeft betaald. Let op: als u slechts een deel van uw bestelling terugstuurt, dan ontvangt u niet de bezorgkosten retour. Daarnaast gelden er een aantal voorwaarden aan het herroepen van de aankoop van een scooter.

 

Retour zenden

De kosten van het retour zenden van het product zijn voor uw rekening.

U stuurt het product dat u wilt retourneren goed en veilig verpakt terug naar ons vestigingsadres.

Bij voorkeur maakt u gebruik van de originele verpakking! Wij rekenen hierbij uiteraard op uw zorg en voorzichtigheid voor het product. Immers, een beschadigd product kunnen wij niet meer als nieuw verkopen. Indien wij het product met beschadigingen terug ontvangen, houden wij ons het recht voor om hiervoor een vergoeding te rekenen. In dat geval nemen wij contact met u op.

 

Ons adres is:
WK Scooter Centre
Hunneperweg 5
7418 EH Deventer

 

Ruilen

Het kan voorkomen dat uw bestelling toch niet helemaal past bij u of bij uw scooter. Dan is het ook mogelijk om uw bestelling te ruilen. Wij hebben in ons magazijn een grote hoeveelheid onderdelen, die niet op onze website staan vermeld. Neemt u voor het ruilen van een onderdeel het liefst telefonisch contact met ons op. U bespreekt met ons wat uw wensen zijn, zodat wij voor u op zoek kunnen gaan naar het juiste passende onderdeel. Het telefoonnummer is 0570- 611 659.

 

Indien u tot ruilen van het onderdeel wilt overgaan en het nieuwe onderdeel heeft een hogere verkoopprijs, dan betaalt u het verschil bij. Uiteraard geldt andersom, dat wij het verschil terugbetalen als het andere onderdeel een lagere verkoopprijs heeft dan het onderdeel dat u wilt ruilen. Bij ruilen van een onderdeel betaalt u niet opnieuw de verzendkosten van het nieuwe onderdeel. Wel betaalt u de retourkosten van het reeds geleverde onderdeel.

 

Retourneren nieuwe scooter

Uiteraard geldt op de online aankoop van een scooter ook uw herroepingsrecht. Echter, hieraan zijn wel een aantal voorwaarden verbonden. Een nieuwe scooter kan nadat het kenteken op naam is gesteld, niet meer als nieuw worden verkocht. Daarnaast is de scooter voor u rijklaar gemaakt en getest, dus er staan bij de aflevering van de scooter enkele gereden kilometers op de teller. Dat zijn de redenen dat wij helaas een afschrijvingsregeling moeten hanteren wanneer u een nieuwe scooter wilt ruilen of retourneren.

 

Bij het retourneren van een nieuwe scooter (nadat deze is tenaamgesteld) hanteren wij de volgende afschrijving:

  • 15% bij een maximum van 5 gereden kilometers op de teller zonder beschadigingen aan de scooter
  • 25% bij een maximale tellerstand van 8 gereden kilometers op de teller zonder beschadigingen aan de scooter
  • Heeft u meer gereden kilometers op de teller of is de scooter per ongeluk beschadigd geraakt, terwijl u de scooter in het bezit had, dan wordt de hoogte van de afschrijving bepaald door één van onze medewerkers. Wanneer de scooter terug is in onze werkplaats, kan er een fysieke beoordeling worden gemaakt en zal de afschrijving worden berekend.

 

De kosten van het terugbrengen van de scooter zijn voor uw rekening. In overleg is het mogelijk dat wij de scooter bij u thuis afhalen. Houd u er wel rekening mee dat wij daarbij een prijs per kilometer moeten hanteren om deze rit kostendekkend te houden.

 

Retourneren gebruikte scooter

Bij de aankoop van een gebruikte scooter is er geen afschrijvingsregeling van toepassing op basis van gereden kilometers of een tenaamstelling. Wel geldt voor het kosteloos retourneren dat de scooter geen beschadigingen in uw bezit moet hebben opgelopen.

De kosten van het terugbrengen van de scooter zijn voor uw rekening. In overleg is het mogelijk dat wij de scooter bij u thuis afhalen. Houd u er wel rekening mee dat wij daarbij een prijs per kilometer moeten hanteren om deze rit kostendekkend te houden.

 

Ruilen scooter

Heeft u de scooter in uw bezit, maar blijkt de scooter toch niet bij u te passen en wilt u de scooter ruilen voor een ander exemplaar? Uiteraard is dat ook mogelijk!

Een gebruikte scooter kan (mits onbeschadigd) te allen tijde binnen 14 dagen na levering van de scooter worden geruild voor een ander exemplaar. Er gelden alleen kosten voor de tenaamstelling van de andere scooter (het ruilexemplaar) en de bezorgkosten (tevens ophaalkosten van de inruilscooter).

 

Bij het ruilen van een nieuwe (reeds tenaamgestelde) scooter hanteren wij een afschrijving. Deze afschrijving is van een aantal factoren afhankelijk. Maar als richtlijn gelden dezelfde afschrijvingsregels als bij het retourneren van een nieuwe scooter.

Ook bij het ruilen van een nieuwe scooter zijn er kosten verbonden aan de tenaamstelling en de bezorging van het ruilexemplaar.

 

Bestelling is beschadigd

Onderdelen en accessoires worden met uiterste zorg ingepakt en verzonden via de pakketservice van GLS. Dat gaat gelukkig bijna altijd probleemloos. Helaas kan het toch een keer voorkomen dat een bestelling is beschadigd. Mocht u na het uitpakken van uw bestelling een beschadiging opmerken, meldt u dit dan zo snel mogelijk. Wij ontvangen graag per e-mail een beschrijving van de beschadiging, met daarbij een foto(‘s) ter verduidelijking. Uw beschrijving en foto(‘s) zullen wij beoordelen en nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

 

Een scooter wordt altijd door onze medewerker persoonlijk bij u thuis bezorgd. U beoordeelt ter plekke en ten overstaan van onze medewerker de scooter. U ontvangt van onze medewerker een duidelijke gebruikersuitleg en de benodigde papieren worden met u doorgenomen. Tot slot zal de medewerker u vragen om een handtekening voor akkoord te geven voor de ontvangen scooter en ontvangen gebruikersuitleg. Mocht u op dat moment een beschadiging opmerken, meldt u dit dan direct aan de medewerker. Hij zal dan direct met de verkoper contact opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Meldingen over beschadigingen aan de scooter op een later moment kunnen niet meer in behandeling worden genomen.