Online bestellen
Snel en eenvoudig!
Heeft u een vraag? Wij helpen u graag! Mocht u het antwoord op uw vraag niet vinden in de uitgebreide bestelinformatie hieronder, bel ons dan gerust tijdens onze openingstijden. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur. Het telefoonnummer is 0570- 611 659.
Allereerst onze gegevens voor u op een rij. Want het is wel zo fijn om te weten bij wie u uw bestelling plaatst!
WK Scooter Centre B.V.
Hunneperweg 5
7418 EH Deventer
info@wkscootercentre.nl
0570- 611 659
KvK: 78396514
BTW-nummer: 8613.74.848.B01
IBAN: NL62 RABO 0362 8548 90
Bestellen
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. U plaatst het gewenste artikel in het winkelmandje door op de knop In Winkelmand te klikken. Daarna kunt u verder met shoppen en zodra u klaar bent, gaat u naar uw winkelmand om de bestelling af te ronden. De winkelmand vindt u zowel rechtsboven als rechtsonder op elke pagina, via de knop Winkelwagen. Wanneer u met uw muis op de knop Winkelwagen klikt, rolt de mand zich uit en ziet u in één overzicht welke producten u in de winkelwagen heeft geplaatst en wat de totaalprijs is. U kunt dan nog producten verwijderen of juist vermeerderen.
En bent u tevreden over de producten en het aantal? Dan klikt u op de groene knop Ik ga bestellen.
Een bestelling van onderdelen, accessoires of hulpmiddelen ontvangt u gemiddeld tussen 1 en 4 werkdagen bij u thuis. Bij bestelling van een voertuig spreken wij samen een datum van aflevering af. Wij nemen daarvoor contact met u op.
Betalen
U komt nu in het betaalscherm. Hier vult u uw gegevens in en heeft u de mogelijkheid aanvullende notities aan uw bestelling mee te geven. Wilt u uw bestelling laten bezorgen op een ander adres? Plaats dan bij stap 2 een vinkje in het hokje voor Verzenden naar een ander adres? Een nieuw invoerveld zal zich naar beneden uitklappen om de gegevens voor het bezorgadres in te vullen.
Rechts vindt u het overzicht van uw bestelling. Controleer hier of alle gewenste producten en de juiste aantallen staan vermeld. Klopt alles? Dan kiest u eerst de gewenste verzendmethode. U kunt de bestelling gratis bij ons afhalen in de winkel of u kiest voor bezorging aan huis. Hiervoor rekenen wij bezorgkosten (lees verder bij Bezorgen of afhalen?). Daarna kunt u doorgaan met afrekenen. Als Bovag lid werken wij volgens de Bovag Algemene Voorwaarden Gemotoriseerde Tweewielers. Daarnaast gelden op bepaalde producten nog aanvullende voorwaarden. Heeft u onze voorwaarden doorgenomen en bent u akkoord? Vink het vakje voor akkoord aan. Kies vervolgens één van de aangeboden betaalopties om het totaalbedrag te voldoen en rond uw bestelling af door op de groene knop Bestelling plaatsen te klikken.
Betaalopties
Het bedrag dat u voor uw bestelling moet betalen kunt u op een aantal manieren aan ons voldoen.
Allereerst natuurlijk via de de meest bekende en veilige methode, I-deal. Veilig, gemakkelijk en snel!
Daarnaast kunt u gebruik maken van bankoverschrijving.
Of u kiest voor de betaaloptie In3. Heel handig en heel fijn als u nú alvast wilt rijden, maar eigenlijk nog nét niet het hele bedrag kunt voldoen. In3 is gespreid betalen met 0% rente. Wel brengen wij 3,4% transactiekosten in rekening, wat direct wordt verrekend in de drie termijnbedragen. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 4.000,-. En bent u al bekend met In3 betalen? Dan is het zelfs mogelijk dat u tot € 5.000,- kunt bestellen!
Voorafgaand aan de betaling doet In3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt het verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u contact opnemen met In3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wilt u meer informatie over In3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Tot slot kunt u uw bestelling voldoen met een credit card betaling. Het maximale bestelbedrag voor deze betaaloptie is € 2000,-. Deze betaaloptie kent 2% transactiekosten, welke wij aan u doorberekenen.
Bezorgen of afhalen?
U kunt uw bestelling gratis ophalen in onze winkel of u kiest voor het gemak van thuisbezorgen. Afhankelijk van het product dat u kiest zijn hieraan kosten verbonden.
Bezorgen voertuig GRATIS
De bezorging van een voertuig wordt door ons niet uitbesteed! Wij bezorgen dus zelf uw bestelde bromfiets of scooter bij u aan huis. Bij de aflevering worden met u alle papieren doorgenomen en u krijgt een uitgebreide gebruikersuitleg. Zo zijn wij beiden ervan verzekerd dat u het voertuig, en eventuele daarbij bestelde accessoires ontvangt zoals u graag wilt. En u bent gegarandeerd van goede informatie en uitleg over het gebruik en onderhoud!
Wij bezorgen GRATIS door heel Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden.
Bezorgen via GLS
Onderdelen en accessoires worden bij u aan huis bezorgd door pakketdienst GLS. Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan GLS, ontvangt u van ons bericht. Voor het verzenden van onderdelen, accessoires en hulpmiddelen hanteren wij €7,95 verzendkosten. Dit zijn de kosten voor verzending naar een adres in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Bent u buiten Nederland of op de Waddeneilanden woonachtig? Neemt u dan contact met ons op om te informeren naar de verzendkosten.
LET OP: elke bestelling vanaf €75,- wordt GRATIS bij u thuis (in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden) bezorgd!
Bedenktijd/ herroepingsrecht
Wij hanteren voor uw online aankoop de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, uw herroepingsrecht. De bedenktijd gaat in op de dag nadat u het product fysiek hebt ontvangen. Wanneer u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht vragen wij u om ons dit schriftelijk te melden. Dat kan per e-mail of per post. Zorgt u er dus wel voor dat wij uw melding ontvangen binnen deze 14 dagen nadat u uw bestelling in ontvangst nam. Wij adviseren u daarom de melding per e-mail aan ons te sturen. Het e-mailadres is info@wkscootercentre.nl.
Welke gegevens stuurt u ons in uw herroepingsmail?
- Naam
- Adres
- Ordernummer
- Datum van bestelling van het product
- Datum van ontvangst van het product
- De gegevens van het product dat u aan ons wilt retour sturen
Nadat u uw herroepingsmail hebt verzonden, heeft u 14 dagen de tijd om het product aan ons terug te sturen. Zodra het product door ons is terug ontvangen, betalen wij u het aankoopbedrag en de bezorgkosten terug. Wij betalen u het bedrag terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u uw bestelling heeft betaald. Let op: als u slechts een deel van uw bestelling terugstuurt, dan ontvangt u niet de bezorgkosten retour. Daarnaast gelden er afwijkende voorwaarden op het herroepen van de aankoop van een nieuw voertuig. Leest u daarvoor verder bij de paragraaf Retourneren nieuw voertuig.
Ruilen
Het kan voorkomen dat uw bestelling toch niet helemaal bij u past. Dan is het mogelijk om uw bestelling te ruilen. Naast de op onze website gepresenteerde producten, hebben wij in ons magazijn nog een grote hoeveelheid onderdelen en accessoires, die niet op onze site staan vermeld. Neemt u voor het ruilen van een product het liefst telefonisch contact met ons op. U bespreekt met ons wat uw wensen zijn, zodat wij voor u op zoek kunnen gaan naar het juiste passende vervoersmiddel of onderdeel. Het telefoonnummer is 0570- 611 659.
Indien u tot ruilen van een artikel wilt overgaan en het nieuwe artikel heeft een hogere verkoopprijs, dan betaalt u het verschil bij. Uiteraard geldt andersom, dat wij het verschil terugbetalen als het andere product een lagere verkoopprijs heeft dan het product dat u wilt ruilen. Bij ruilen van een artikel betaalt u niet opnieuw de verzendkosten van het nieuwe product. Wel betaalt u de retourkosten van het reeds geleverde artikel.
Wilt u tot ruilen van een voertuig overgaan? Leest u dan nog de aanvullende informatie onder de paragraaf Ruilen voertuig.
Retourneren
Wilt u niet overgaan tot ruilen, maar toch afzien van de koop van het bestelde product, dan volgt u de werkwijze zoals hierboven beschreven in de paragraaf Bedenktijd/ herroepingsrecht.
U stuurt het product dat u wilt retourneren goed en veilig verpakt terug naar ons vestigingsadres. Bij voorkeur maakt u gebruik van de originele verpakking! Wij rekenen hierbij uiteraard op uw zorg en voorzichtigheid voor het product. Immers, een beschadigd product kunnen wij niet meer als nieuw verkopen. Indien wij het product met beschadigingen terug ontvangen, houden wij ons het recht voor om hiervoor een vergoeding te rekenen. In dat geval nemen wij contact met u op.
Ons adres is:
WK Scooter Centre
Hunneperweg 5
7418 EH Deventer
De kosten van het retour zenden van het product zijn voor uw rekening.
Ruilen voertuig
Heeft u uw bestelde voertuig ontvangen, maar blijkt deze toch niet bij u te passen? Dan is het uiteraard mogelijk om het voertuig te ruilen voor een ander exemplaar!
Gebruikte voertuigen kunnen (mits onbeschadigd) te allen tijde binnen 14 dagen na ontvangst van het voertuig worden geruild voor een ander model. Wij hanteren hierbij geen afschrijving! Wel rekenen wij €75,- voor het ophalen van het voertuig dat u wilt ruilen, waarbij wij natuurlijk direct het andere model voor u meenemen. Bij een voertuig met kenteken komen daarbij ook de kosten voor de nieuwe tenaamstelling.
Bij het ruilen van een nieuw voertuig hanteren wij een afschrijving. Immers, wij kunnen het voertuig niet meer als nieuw verkopen. De afschrijving is van een aantal factoren afhankelijk. Kijk hiervoor naar de afschrijvingsregels bij het retourneren van een nieuw voertuig. In onderling overleg bepalen we samen een eerlijke afschrijving voor uw inruilvoertuig. Ook bij het ruilen van een nieuw voertuig zijn er kosten verbonden aan het ophalen/ bezorgen en, indien van toepassing, de tenaamstelling van het ruilexemplaar.
Retourneren nieuw voertuig
Uiteraard geldt op de online aankoop van een nieuwe bromfiets, scooter, scootmobiel of e-bike ook uw herroepingsrecht. Echter, hieraan zijn wel een aantal voorwaarden verbonden. Een nieuw voertuig wordt voor aflevering rijklaar gemaakt en getest. Er staan daarom altijd bij de aflevering van het voertuig enkele gereden kilometers op de teller. Daarnaast zijn bromfietsen, scooters en sommige modellen e-steps voorzien van een kenteken, dat wij op uw naam stellen op het moment van aflevering. Kortom, een voertuig met kilometers op de teller en/of waarvan het kenteken op naam is gesteld, kan niet meer als nieuw worden verkocht. Dit zijn de redenen waardoor wij helaas een afschrijvingsregeling moeten hanteren wanneer u een nieuw voertuig wilt ruilen of retourneren.
Welke afschrijving wordt gehanteerd, is afhankelijk van het aantal door u gereden kilometers. Ook maken wij een verschil tussen een voertuig met of zonder kenteken. En uiteraard is het van belang dat het voertuig onbeschadigd is. We snappen dat u uw nieuwe voertuig wilt testen. U gaat er een aantal kilometers mee rijden. Ook heeft onze medewerker voor de aflevering enkele kilometers gereden om zich ervan te verzekeren dat het voertuig naar behoren rijdt. Daarmee houden wij rekening in het afschrijvingsschema.
De kosten van het terugbrengen van het voertuig zijn voor uw rekening. In overleg is het mogelijk dat wij deze bij u thuis afhalen. Wij hanteren daarbij een prijs per kilometer.
Afschrijving voertuig met kenteken
Bij het retourneren van een nieuw voertuig met kenteken (bromfiets, scooter of e-step) hanteren wij de volgende afschrijving:
• 15% bij een maximum van 10 gereden kilometers op de teller zonder beschadigingen aan het voertuig
• 25% bij een maximale tellerstand van 20 gereden kilometers zonder beschadigingen aan het voertuig
• Heeft u meer gereden kilometers op de teller of is uw bromfiets, scooter of e-step per ongeluk beschadigd geraakt, terwijl u deze in het bezit had? De hoogte van de afschrijving wordt dan bepaald door één van onze medewerkers. Wanneer het voertuig terug is in onze werkplaats, kan er een fysieke beoordeling worden gemaakt en zal de afschrijving worden berekend.
Afschrijving voertuig zonder kenteken
Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht op de aankoop van een nieuw voertuig zonder kenteken? Dan geldt een andere afschrijvingsregeling. Hieronder treft u het afschrijvingsschema dat wij gebruiken bij retournering van een nieuwe scootmobiel, e-bike of e-step (zonder kenteken).
• 15% bij een maximum van 5 gereden kilometers op de teller zonder beschadigingen aan het voertuig
• 25% bij een maximale tellerstand van 10 gereden kilometers zonder beschadigingen aan het voertuig
• Heeft u meer gereden kilometers op de teller of is uw scootmobiel, e-bike of e-step per ongeluk beschadigd geraakt, terwijl u deze in het bezit had, dan wordt de hoogte van de afschrijving bepaald door één van onze medewerkers. Wanneer het voertuig terug is in onze werkplaats, kan er een fysieke beoordeling worden gemaakt en zal de afschrijving worden berekend.
Retourneren gebruikt voertuig
Wanneer u online een gebruikt voertuig bij ons heeft gekocht, kan het voorkomen dat het voertuig toch niet bij u past. U kunt overwegen om een ander voertuig uit te zoeken. Maar het kan voorkomen dat u toch van de koop wilt afzien. U wilt gebruik maken van het herroepingsrecht.
Bij herroeping van de aankoop van een gebruikt voertuig geldt er in principe geen afschrijvingsregeling. U kunt het gebruikte voertuig kosteloos retourneren mits het voertuig geen beschadigingen in uw bezit heeft opgelopen en u maximaal 15 kilometer heeft gereden. Op de aankoopnota staat de actuele kilometerstand bij overdracht van het voertuig vermeld.
Wij snappen dat u het voertuig wilt proberen en testen. U zult daarom een aantal kilometers met het voertuig gaan rijden. Wij mogen hierbij redelijkerwijs aannemen dat 15 kilometer testrijden voldoende is om een goed beeld te vormen van het product dat u hebt gekocht. Indien u meer dan 15 kilometer heeft gereden, dan hanteren wij een afschrijving van 10% van de aankoopsom, mits het voertuig onbeschadigd is.
Mocht het voertuig in uw bezit onverhoopt beschadigd zijn geraakt, dan zullen onze medewerkers het voertuig fysiek moeten beoordelen om de hoogte van de afschrijving te kunnen bepalen. Het voertuig zal dan in onze werkplaats worden bekeken.
De kosten van het terugbrengen van het voertuig zijn voor uw rekening. In overleg is het mogelijk dat wij deze bij u thuis afhalen. Wij hanteren daarbij een prijs per kilometer.
Bestelling is beschadigd
Onderdelen, accessoires en hulpmiddelen worden met uiterste zorg ingepakt en verzonden via de pakketservice van GLS. Daarom komt een beschadiging aan een product gelukkig zelden voor. Maar ondanks de goede zorg, is een beschadiging helaas nooit helemaal uit te sluiten. Mocht u na het uitpakken van uw bestelling een beschadiging opmerken, meldt u dit dan zo snel mogelijk per e-mail. Voor het in behandeling kunnen nemen van uw melding is het belangrijk om een duidelijke beschrijving van de beschadiging te geven, met daarbij minimaal één foto ter verduidelijking. Uw beschrijving en foto(‘s) zullen wij zo snel mogelijk beoordelen. Wij nemen vervolgens contact met u op om tot een passende oplossing te komen.
Een voertuig wordt altijd door onze medewerker persoonlijk bij u thuis bezorgd. U beoordeelt deze ter plekke met onze medewerker. Van onze medewerker ontvangt u vervolgens een duidelijke gebruikersuitleg en de benodigde papieren worden met u doorgenomen. Tot slot zal de medewerker u vragen om een handtekening te plaatsen voor akkoord op het geleverde voertuig en de ontvangen gebruikersuitleg. Mocht u op het moment van levering een beschadiging opmerken, meldt u dit dan direct aan de medewerker. Hij zal ter plekke contact met de verkoper opnemen om tot een passende oplossing te komen. Hetzelfde geldt voor een gebruikt voertuig. Een gebruikt voertuig zal altijd gebruikerssporen vertonen. De mate waarin vermelden wij in de productomschrijving. Dus ook als er meer gebruikerssporen zijn dan u redelijkerwijs mag verwachten, bijvoorbeeld een beschadiging. Bij de levering van het voertuig beoordeelt u het voertuig op zijn uiterlijke staat en u plaatst een handtekening voor akkoord.
Meldingen over beschadigingen aan een geleverd voertuig op een later moment kunnen niet meer in behandeling worden genomen.
- Snelle levering uit eigen voorraad
- 60 jaar vakmanschap
- Gratis verzending vanaf €75,-
- Gespreid betalen mogelijk